Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
«Балдырған» балабақшасы, «Балапан» Ерте жас тобы
2020-2021 оқу жылы Өткізу мерзімі: Қыркүйек
№ |
Баланың аты-жөні |
Дене шынықтыру |
Жалпы саны |
Орташа деңгей |
Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі |
|||
2-3-Д.1 |
2-3-Д.2 |
2-3-Д.3 |
2-3-Д.4 |
|||||
ересектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады |
негізгі қимыл түрлерінің бастапқы дағдыларына: жүру, жүгіру, өрмелеу, тепе-теңдікті сақтау жаттығуларын игерген |
жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын меңгерген |
шынықтыру шараларын өткізу кезінде жағымды көңіл-күй танытады |
|||||
1 |
Ашкентай Назир |
I |
I |
I |
I |
4 |
I |
I |
2 |
Ақпар Нурасыл |
I |
I |
I |
I |
4 |
I |
I |
3 |
Асташева Виктория |
I |
I |
I |
I |
4 |
I |
I |
4 |
Балтабай Дияр |
I |
I |
I |
I |
4 |
I |
I |
5 |
Куанышбеков Ахмедияр |
I |
I |
I |
I |
4 |
I |
I |
6 |
Рахимов Амир |
I |
I |
I |
I |
4 |
I |
I |
|
Қорытынды: |
I –6 II – 0 III – 0
|
I – 6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
|
|
|
Iдеңгей - 6 IIдеңгей – 0 IIIдеңгей – 0 Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі – I |
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
«Балдырған» балабақшасы, «Балапан» Ерте жас тобы
2020-2021 оқу жылы Өткізу мерзімі: Қыркүйек
«Коммуникация» білім беру саласы |
|||||||||||||
№ |
Баланың аты-жөні |
Сөйлеуді дамыту |
|
Көркем әдебиет |
|
|
|||||||
2-3-К.1 |
2-3-К.2 |
2-3-К.3 |
2-3-К.4 |
2-3-К.5 |
2-3-К.6 |
2-3-К.7 |
2-3-К.8 |
2-3-К.9 |
Жалпы саны |
Орташа деңгей |
Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі |
||
дыбыстар мен сөздерді айта алады, дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алады |
адамның дене мүшелерін (қол, аяқ, бас), тұрмыстық және ойын әрекетін (қыдыру, тамақтану),әртүрлі өлшемді (үлкен, кіші) білдіретін сөздерді түсінеді |
берілген сұрақтарды түсінеді және тыңдайды |
көргендерін бірнеше сөзбен әңгімелеп береді |
тыңдалым және айтылымның бастапқы дағдыларын игерген |
қысқа тақпақтарды, өлеңдерді түсінеді және жатқа біледі |
шығармалардың мазмұнына эмоционалды көңіл-күй таныта біледі |
жақсы таныс ертегілердің үзінділерін бірнеше сөздермен әңгімелеп береді |
шығармалардың мазмұны бойынша қарапайым сұрақтарға жауап береді |
|||||
1 |
Ашкентай Назир |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
9 |
I |
I |
2 |
Ақпар Нурасыл |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
9 |
I |
I |
3 |
Асташева Виктория |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
9 |
I |
I |
4 |
Балтабай Дияр |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
9 |
I |
I |
5 |
Куанышбеков Ахмедияр |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
9 |
I |
I |
6 |
Рахимов Амир |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
9 |
I |
I |
Қорытынды: |
I –6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I –6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
||||
Iдеңгей - 6 IIдеңгей – 0 IIIдеңгей – 0 Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі –I |
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
«Балдырған» балабақшасы, «Балапан» Ерте жас тобы
2020-2021 оқу жылы Өткізу мерзімі: Қыркүйек
«Таным» білім беру саласы |
||||||||||||
№ |
Баланың аты-жөні |
Сенсорика |
Жаратылыстану |
|||||||||
2-3-Т.1 |
2-3-Т.2 |
2-3-Т.3 |
2-3-Т.4 |
2-3-Т.8 |
2-3-Т.9 |
2-3-Т.5 |
2-3-Т.6 |
Жалпы саны |
Орташа деңгей |
Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі |
||
сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындай алады (пирамиданы жинастырады, 2 бөлікке бөлінген суреттерді құрастырады) |
қимылдардың, қолдың ұсақ моторикасы үйлесімділігінің бастапқы дағдыларын игерген |
негізгі түстерді ажыратады, үлгі бойынша таңдайды, заттардың пішіні мен шамасын сипап сезу арқылы анықтайды; |
көкөністер мен жемістердің бірнеше түрлерін сыртқы түрі және дәмі бойынша атайды жәнажыратады |
|
өзгерістерін атайды |
жануарлардың дене бөліктерін ажыратады, олардың мінез-құлқына, сыртқы түріне назар аударады |
табиғаттың маусымдық өзгерістерін атайды |
|||||
1 |
Ашкентай Назир |
I |
I |
I |
I |
|
|
I |
I |
6 |
I |
I |
2 |
Ақпар Нурасыл |
I |
I |
I |
I |
|
|
I |
I |
6 |
I |
I |
3 |
Асташева Виктория |
I |
I |
I |
I |
|
|
I |
I |
6 |
I |
I |
4 |
Балтабай Дияр |
I |
I |
I |
I |
|
|
I |
I |
6 |
I |
I |
5 |
Куанышбеков Ахмедияр |
I |
I |
I |
I |
|
|
I |
I |
6 |
I |
I |
6 |
Рахимов Амир |
I |
I |
I |
I |
|
|
I |
I |
6 |
I |
I |
|
Қорытынды |
I –6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I –6 II – 0 III – 0 |
|
|
I –6 II – 0 III – 0 |
I –6 II – 0 III – 0 |
|
|
|
|
|
Iдеңгей -6 IIдеңгей - 0 IIIдеңгей – 0 Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі – I |
Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы
«Балдырған» балабақшасы, «Балапан» Ерте жас тобы
2020-2021 оқу жылы Өткізу мерзімі: Қыркүйек
«Шығармашылық» білім беру саласы |
||||||||||||||
№ |
Баланың аты-жөні |
Cурет |
Мүсіндеу |
Музыка |
|
|||||||||
2-3-Ш.1 |
2-3-Ш.2 |
2-3-Ш.3 |
2-3-Ш.4 |
2-3-Ш.5 |
2-3-Ш.6 |
2-3-Ш.7 |
2-3-Ш.8 |
2-3-Ш.9 |
2-3-Ш.10 |
Жалпы саны |
Орташа деңгей |
Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі |
||
заттарды қол жетімді құралдармен (дақ, сызық, ырғақ)бейнелеу тәсілдері туралы түсінікті игерген |
қағаздың қасиеттері және оны қолданудың қарапайым тәсілдері туралы түсінікті игерген |
түстерді ажыратады және дұрыс атайды |
өзінің салған суретіне қуанады, онда не бейнеленгенін айтады |
сазбалшық, ермексаздың қасиеттері және оны қолданудың қарапайым тәсілдері туралы түсінікті игерген |
заттарды мүсіндей алады (сәбіз, қарындаш), оларды алақандарының арасында домалатады |
тәрбиешінің көрсетуі бойынша мәнерлі бейне жасау үшін алынған пішіндерді араластырады |
дауысымен дыбыстауға еліктеудің мүмкіндіктері туралы түсінікті игерген |
жеңіл айтылатын, қайталанатын сөздерді әндете алады |
ересектің орындаған әндерін тыңдайды |
|||||
1 |
Ашкентай Назир |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
10 |
I |
I |
2 |
Ақпар Нурасыл |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
10 |
I |
I |
3 |
Асташева Виктория |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
10 |
I |
I |
4 |
Балтабай Дияр |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
10 |
I |
I |
5 |
Куанышбеков Ахмедияр |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
10 |
I |
I |
6 |
Рахимов Амир |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
I |
10 |
I |
I |
|
Қорытынды |
I –6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I –6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
I – 6 II – 0 III – 0 |
|
|
|
Iдеңгей -6 IIдеңгей – 0 IIIдеңгей - 0 Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі - I |
Жиынтық есеп
2020-2021 оқу жылында Ақмола облысы Зеренді ауданы «Балдырған» балабақша балаларының Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша аралық даму мониторингінің нәтижелері
|
Топ атауы (жас тобын көрсетіңіз) |
Топтағы бала саны |
Дағдылардың қалыптасу деңгейі (%)
|
Үлгілік оқу бағдарламасын игерудің жалпы % |
|||||||||||
Денсаулық сақтау дағдылар |
Коммуникативтітілдік дағдылар |
Танымдық дағдылар |
Шығармашылық дағдылар |
|
|||||||||||
I |
II |
III |
I |
II |
III |
I |
II |
III |
I |
II |
III |
|
|||
|
«Балапан» 1-2 жас |
6 бала |
100% |
0% |
0% |
100% |
0% |
0% |
100% |
0% |
0% |
100% |
0% |
0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Меңгеруші:_______________ С.Е.Шапатова