«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Шағалалы ауылының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырган» села Шагалалы при отделе образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области

Instagram

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мониторинг

08.10.2020

Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

 «Балдырған» балабақшасы, «Балапан» Ерте жас тобы

2020-2021 оқу жылы      Өткізу мерзімі: Қыркүйек

 

 

 

 

 

 

 

 

Баланың

аты-жөні

Дене шынықтыру

Жалпы саны

Орташа деңгей

Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі

2-3-Д.1

2-3-Д.2

2-3-Д.3

2-3-Д.4

ересектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады

негізгі қимыл түрлерінің бастапқы дағдыларына: жүру, жүгіру, өрмелеу, тепе-теңдікті сақтау жаттығуларын игерген

жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын меңгерген

шынықтыру шараларын өткізу кезінде жағымды көңіл-күй танытады

1

Ашкентай Назир

I

I

I

I

4

I

I

2

Ақпар Нурасыл

I

I

I

I

4

I

I

3

Асташева Виктория

I

I

I

I

4

I

I

4

Балтабай Дияр

I

I

I

I

4

I

I

5

Куанышбеков Ахмедияр

I

I

I

I

4

I

I

6

Рахимов Амир

I

I

I

I

4

I

I

 

 

Қорытынды:

I –6

II – 0

III – 0

 

I – 6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

 

 

 

Iдеңгей - 6   IIдеңгей – 0  IIIдеңгей – 0

Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі – I

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін    бақылау парағы

«Балдырған» балабақшасы, «Балапан»  Ерте жас тобы

2020-2021 оқу жылы      Өткізу мерзімі: Қыркүйек

 

«Коммуникация» білім беру саласы

 

 

 

 

 

 

 

Баланың

аты-жөні

Сөйлеуді дамыту

 

Көркем әдебиет

 

 

2-3-К.1

2-3-К.2

2-3-К.3

2-3-К.4

2-3-К.5

2-3-К.6

2-3-К.7

2-3-К.8

2-3-К.9

Жалпы саны

Орташа деңгей

Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі

дыбыстар мен сөздерді айта алады, дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алады

адамның дене мүшелерін

(қол, аяқ, бас), тұрмыстық және

ойын әрекетін (қыдыру, тамақтану),әртүрлі өлшемді (үлкен, кіші)

білдіретін сөздерді түсінеді

берілген сұрақтарды түсінеді және тыңдайды

көргендерін бірнеше сөзбен әңгімелеп береді

тыңдалым және айтылымның

бастапқы дағдыларын игерген

қысқа тақпақтарды, өлеңдерді

 түсінеді және жатқа біледі

шығармалардың мазмұнына эмоционалды көңіл-күй

 таныта біледі

жақсы таныс ертегілердің

үзінділерін бірнеше сөздермен

әңгімелеп береді

шығармалардың мазмұны

бойынша қарапайым сұрақтарға жауап береді

1

Ашкентай Назир

I

I

I

I

I

I

I

I

I

9

I

I

2

Ақпар Нурасыл

I

I

I

I

I

I

I

I

I

9

I

I

3

Асташева Виктория

I

I

I

I

I

I

I

I

I

9

I

I

4

Балтабай Дияр

I

I

I

I

I

I

I

I

I

9

I

I

5

Куанышбеков Ахмедияр

I

I

I

I

I

I

I

I

I

9

I

I

6

Рахимов Амир

I

I

I

I

I

I

I

I

I

9

I

  I

 

Қорытынды:

I –6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I –6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

     

Iдеңгей - 6  IIдеңгей – 0 IIIдеңгей – 0

Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейіI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

 «Балдырған» балабақшасы, «Балапан» Ерте жас тобы

2020-2021 оқу жылы      Өткізу мерзімі: Қыркүйек

 «Таным» білім беру саласы

 

 

 

 

 

 

 

Баланың

аты-жөні

Сенсорика

 Жаратылыстану

2-3-Т.1

2-3-Т.2

2-3-Т.3

 

2-3-Т.4

 

 

 

2-3-Т.8

 

2-3-Т.9

2-3-Т.5

2-3-Т.6

Жалпы саны

Орташа деңгей

                                                                         Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі

сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындай алады (пирамиданы  жинастырады, 2 бөлікке бөлінген суреттерді құрастырады)

қимылдардың, қолдың ұсақ моторикасы үйлесімділігінің бастапқы дағдыларын игерген

негізгі түстерді ажыратады, үлгі бойынша  таңдайды, заттардың  пішіні мен шамасын сипап сезу арқылы анықтайды;

көкөністер мен жемістердің бірнеше түрлерін сыртқы түрі және дәмі бойынша атайды жәнажыратады

 

 

өзгерістерін атайды

жануарлардың дене бөліктерін ажыратады, олардың мінез-құлқына, сыртқы түріне назар аударады

табиғаттың маусымдық өзгерістерін атайды

1

Ашкентай Назир

I

I

I

I

 

 

I

I

6

I

I

2

Ақпар Нурасыл

I

I

I

I

 

 

I

I

6

I

I

3

Асташева Виктория

I

I

I

I

 

 

I

I

6

I

I

4

Балтабай Дияр

I

I

I

I

 

 

I

I

6

I

I

5

Куанышбеков Ахмедияр

I

I

I

I

 

 

I

I

6

I

I

6

Рахимов Амир

I

I

I

I

 

 

I

I

6

I

I

 

Қорытынды

I –6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I –6

II – 0

III – 0

 

 

I –6

II – 0

III – 0

I –6

II – 0

III – 0

 

 

 

 

 

Iдеңгей  -6     IIдеңгей -  0    IIIдеңгей – 0

Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі – I

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін аралық бақылау диагностикасының нәтижелерін бақылау парағы

 «Балдырған» балабақшасы, «Балапан» Ерте жас тобы

2020-2021 оқу жылы      Өткізу мерзімі: Қыркүйек

«Шығармашылық» білім беру саласы

 

 

 

 

 

 

 

Баланың

аты-жөні

Cурет

Мүсіндеу

Музыка

 

2-3-Ш.1

2-3-Ш.2

2-3-Ш.3

2-3-Ш.4

2-3-Ш.5

2-3-Ш.6

2-3-Ш.7

2-3-Ш.8

2-3-Ш.9

2-3-Ш.10

Жалпы саны

Орташа деңгей

Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі

заттарды қол жетімді  құралдармен (дақ, сызық, ырғақ)бейнелеу тәсілдері туралы түсінікті игерген

қағаздың қасиеттері және оны қолданудың қарапайым тәсілдері туралы түсінікті игерген

түстерді ажыратады және дұрыс атайды

өзінің салған суретіне қуанады, онда не бейнеленгенін айтады

сазбалшық, ермексаздың қасиеттері және оны қолданудың қарапайым тәсілдері   туралы түсінікті игерген

заттарды мүсіндей алады (сәбіз, қарындаш), оларды алақандарының арасында домалатады

тәрбиешінің көрсетуі бойынша  мәнерлі бейне  жасау үшін алынған пішіндерді араластырады

дауысымен  дыбыстауға еліктеудің мүмкіндіктері туралы түсінікті игерген

жеңіл айтылатын, қайталанатын сөздерді әндете алады

ересектің орындаған әндерін тыңдайды

1

Ашкентай Назир

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

10

I

I

2

Ақпар Нурасыл

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

10

I

I

3

Асташева Виктория

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

10

I

I

4

Балтабай Дияр

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

10

I

I

5

Куанышбеков Ахмедияр

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

10

I

I

6

Рахимов Амир

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

10

  I

  I

 

Қорытынды

I –6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I –6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

I – 6

II – 0

III – 0

 

 

 

Iдеңгей -6  IIдеңгей  – 0    IIIдеңгей  - 0

Жалпы топ бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі - I                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                         Жиынтық есеп

2020-2021 оқу жылында Ақмола облысы Зеренді ауданы «Балдырған» балабақша балаларының Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша  аралық  даму мониторингінің нәтижелері

 

 

Топ атауы (жас тобын көрсетіңіз)

Топтағы бала саны

 

 

Дағдылардың қалыптасу деңгейі (%)

 

Үлгілік оқу бағдарламасын игерудің жалпы %

Денсаулық сақтау дағдылар

Коммуникативтітілдік дағдылар

Танымдық дағдылар

Шығармашылық дағдылар

 

I

II

III

I

II

III

I

II

III

I

II

III

 

 

 «Балапан»

1-2 жас

6 бала

100%

0%

0%

100%

0%

0%

100%

0%

0%

100%

0%

0%

0%

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         

                                                                                                                                         Меңгеруші:_______________ С.Е.Шапатова

 

 

 

Просмотров: 268


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст