08.12.2022
Сабақтың мақсаты:
Р дыбысын қою. Сөзде, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету.
Фонематикалық қабылдауын дамыту, ойын тапсырмалар арқылы ойлау, есте сақтау
қабілеттерін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: «Р» дыбысының артикуляциясы, артикуляциялық жаттығулар,
суреттер, карандаш, айна, зонд, араның суреті, сюжетті суреттер, зымыранның суреті,қол
моторикасын дамытуға арналған қүрал жабдықтар. түрлі суреттер, тапсырмалар.
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық
ІІ. Дайындық кезең
Р дыбысының артикуяциясы
ІІІ. Негізгі бөлім.
1
Массаж
2
Артикулияциялық жаттығулар
3
Дем алуға арналған жаттығулары
4
Сергіту сәті
5
Буындарда қайталайық
6
Сиқырлы сан
ІV Сабақты қорытындылау
р/с
Мазмұны
Сабақта қолданатын сөздер мен
тәсілдер
1
2
3
І
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу
Қай әріп екенін айтыңдар.
Күн жарығын алақанға салайық,
Жүрегіме басып ұстап қалайық.
Райханда өлең жаттады
Сондай жарық, мейірімді көңілмен,
Раушан да өлең жаттады
Сабағымызды бастайық.
Қай әріптен басталады
Екеуінің аттары «Р»
ІІ
Алдымен ”Р” дыбысының артикуляциясына назар аударамыз.
- ерін аздап дөңгелентіп тұрады.
- жоғарғы төменгі тістер арасы алшақ келеді
- тілдің ұшы қатты таңдайға көтеріледі
- тіл мен таңдай арасында ауа толқыны еркін өтеді.
- тілдің шет жақтары азу тістерге жабысып тұрады.
- жумсақ таңдай көтеріңкі жұтқыншақтың артқы қабырғасына