«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Шағалалы ауылының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырган» села Шагалалы при отделе образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области

Instagram

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сөйлеу тілінің картасы

16.11.2021

Сөйлеу тілінің картасы

(Мектепалды даярлық» «Қарлығаш» тобы )

 

1. Тегі, аты, әкесінің аты _________________________________________

2. Туған жылы, жасы ____________________

3. Ұлты_____________________

4. Мекен-жайы___________________________телефон_______________

5. Тобы_____________________________________________

6.Логопедиялық пунктіне қабылдау күні______________________

7. Тәрбиешілер мен ата-анасының шағымы __________________________

______________________________________________________________

8. Дәрігердің қорытындысы______________________________________

9.  Ана тілінен жетілуі________________10.  Есту жағдайы____________

11. Сөйлеу мүшелерінің құрылысы:

 а) тістері____________________  б) қатты таңдай____________________

 в) жұмсақ таңдай___________________ г) тіл асты сіңірі_____________

 д) астынғы, үстінгі жақтардың құрылысы__________________________

12. Қимыл -қозғалысы:

  а) жымию__________ ә) тілді шығарып күрек тәрізді ұстау___________

  б) жіңішке тіл __________  в) тілді оңға-солға қозғалту ______________

  г) жоғарғы ерінді жалау __________ д) төменгі ерінді жалау__________

  е) таңдай қағу________________ ж) жалпақ, жіңішке тіл_____________

  з) ауызды ашып ұстап тұру__________________________________

Тыныс алуы______________________   Дауысы_____________________

Дыбыстардың айтылуы. Әр түрлі буындардан тұратын сөздердің айтуы

Кас______ қала________ ара________ асық _________ мақта________ ұстаз_________  шаңғы_______ қуыршақ________ дәрігер________ балапан_______ асқабақ_________оқытушы___________ шегіртке_________ құмырсқа___________балабақша_________

13. Фонематикалық  түсінігі:

дыбыстық талдау дағдылары____________________________________ сөзден бірінші дыбысты табу________сөзден екінші дыбысты табу_________

барлығы неше дыбыс?_______ дауысты, дауыссыз дыбыстарды айт____

 ортақ дыбысы бар суреттерді топтау________дыбысты жинақтау______

 «а», «с», «ә», «қ», «ө» сөз ойла  __________________________________

14. Жалпы сөйлеу қабілеті

Заттың бөлшектерін атау_________________________________________

Орындықтың бөлшектері_________________________________________

Мысықтың дене мүшелері________________________________________

Заттарды топтастыруы:     

 тоң, көйлек, шалбар_______________ Кесе, қасық, шайнек____________

Торғай, қарға, сауысқан _______________Сиыр, қой, ешкі_____________

Жануарларды төлдерімен атау: Сиыр___________Жылқы___________Ешкі______________Ит_____________

Тауық__________Шошқа______________қой ____________Түйе___________

Қалай дауыс шығарады Мысық_____________Әтеш_____________Сиыр__________Ит___________

Маса____________Жылқы____________Қаз_____________Қарға__________

Іс-қимылын білдіретін сөздер 

 Бұл кім? Не істеп жатыр?_______________________________________

 _____________________________________________________________

(сөз айтқанда жіберілетін қателердің түрі) 

а) сөздік қорының жалпы мөлшері_________________________________

ә) сөз айтуында жіберілетін қателер (мазмұны б-ша алмастыру және акустикалық ұқсастығы б-ша) Мысалы:__________________________________________________________

Грамматикалық құрылымы:

 а) қолданылатын сөйлемдердің түрлері, аграмматизмдер Мысалы:__________________________________________________________

ә) дыбыстардың ажыратуы және айтылуы: алмастыруы, бұзуы, қалдыруыМысалы:_______________________________________________

б) шапшандығы __________________ в) анықтығы_____________________

г) мұрнынан сөйлеуі__________________________________

15. Байланыстырып сөйлеуі

а) сурет б-ша әңгіме құрастыр______________________________________

ә) әңгіменің мазмұнын өз сөзімен айтып беру__________________________ б) берілген тақырыпқа әңгіме құрастыру_______________________________

16. Оқуы:

  а) әріптерді бөліп, буындап, тұтас сөздермен___________________________

 ә) жылдамдығы ( бағдарлама б-ша)___________________________________

 б)оқу кезінде жіберілетін қателер_____________________________________

в) оқығанды түсінуі_________________ г) мәнерлеп оқуы_______________

17. Жазуы. Жазба жұмысындағы спецификалық қатенің түрі: (көшіріп жазу, мазмұндама, шығарма; айту ұқсастығы б-ша шатастыратын дыбыстардың жазуын тексеру) Мысалы:___________________________________________________________

18. Тұтықпа:    түрі______________________________________________________________    себебі_____________________________________________________________

19.Балаға мінездеме __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

20. Логопедтіңқорытындысы:________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Сөйлеу тілін түзетудегі жетістігі_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Логопед:                                                  

 

Просмотров: 2479


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст