«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Шағалалы ауылының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырган» села Шагалалы при отделе образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области

Instagram

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Балабақша"

08.10.2020

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Өтпелі тақырып: "Балабақша"

Білім беру саласы: Коммуникация

Бөлімі:  Сөйлеуді дамыту

Сабақтың тақырыбы: Жақсы көретін ойындарыммен ойыншықтарым.

  Сабақтың мақсаты: Балаларды ойыншықтармен таныстыру, ойыншықтардың суретіне қарап әңгіме құрастыра білуге үйрету,  тіл байлығын дамыту, есте сақтау қабілетін жетілдіру.

Міндеттері: Әртүрлі  ойыншықтар  атауларымен таныстыру, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.

1) Білімділік: Өздеріне ұнаған ойыншыққа зерттеу жүргізіп ( түсі, көлемі, материалы, жасалуына қарай алуан түрлі болатыны ) , әңгімелеп айтып беруге , ойыншықтардың жекеше , көпше атауларын айтуға үйрету.

2) Дамытушылық: Балаларды сөзді анық айтып , дұрыс сөйлей білуге баулу.

3) Тәрбиелілік: Ойыншықтармен қалай ойнау керектігін түсіндіріп, ойын барысында ойыншықтарға ұқыптылықпен , жанашырлықпен қарап әрекет етуге тәрбиелеу.

 Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру,жұмбақ,ойын.

Сабақтың көрнекілігі: Резеңкеден,темірден,ағаштан,матадан жасалған ойыншықтар және суреттері, ойынға байланысты маскалар, аңдар киімдері, көбелек. Билингвальды компонент: Ойыншық-игрушка, ойыншықтар-игрушки   

Оқу қызметі

Жоспарланған  әрекет

Ресурстар

Мотивациялық қозғаушылық

Шаттық шеңбері:

Қайырлы күн, көк аспан.

Қайырлы күн достарым,

Сендерді көрсем қуанам.

«Көбелек гүлге қонады» ойыны
Ойынның шарты: Сендер гүлдерсіңдер, сол гүлге көбелек ұшып келіп қонады.
Көбелек қонған бала менің сұрағыма жауап береді.
1 Қазір жылдың қай мезгілі?
2 Күз мезгілінде неше ай бар?
3 Ауа - райы қандай болады?
4 Сүйікті ойыншығың қандай?

 

-Күз

-3 ай

-Суық

-Машина,қуыршақ

Ұйымдастыру-іздестіру

Балалар енді «Ненің суреті жасырылған?» ойын ойнап алайық. Ойын шарты бойынша өздеріңе ұнаған пішіндерді таңдап алыңдар, олардың артында аяқталмай қалған суреттер бар сол ненің суреті екен табыңдар.
Жасырылған суреттер: доп, қуыршақ, машина, ит т. б
 Иә, балалар бүгін біз сіздермен сүйікті ойыншықтарымыз туралы айтамыз!
Ойыншықтармен қалай ойнау керек екенін білеміз бе?
Мына керемет ойыншықтар барлығы балалар үшін жасалған. Олар үлкендердің еңбегінің арқасында жасалады.
Күнделікті ойыншықтарымыздың неден жасалатынын білеміз бе? Иә, онда мына ойыншықтарымызға мұқият қарайықшы. Ойыншықтардың мынадай түрлері бар екен. Ойыншықтардың неден жасалатынымен  танысайық.
1. пластмассалы
2. резиналы
3. матадан
4. ағаштан
5. темірден
Балалар сендер енді өздеріңнің ойыншықтарыңды неден жасалатынын біліп алдыңдар. Енді ойыншықтар арасынан ұнаған ойыншықтарыңды алып, сол туралы әңгіме құрап, суреттеп беріңдер.

- Тағы да кім қандай ойыншықты ұнатады.

- Иә дұрыс, өте жақсы суреттеп әңгіме құрадыңдар. Тәрбиеші 4-5 балаға суреттеп әңгіме құрастыртады.

 

Үстел-үсті ойыны:  «Киіндір»

Барысы: ортаға бір қыз бала шығып, қуыршаққа өз ұнатқан көйлегін кигізеді.

Киімге сипаттама жасалады.

Мысалы: Көйлегі көк, ұзын, матадан жасалған, моншақпен безендірілген. т.б.

-Ал балалар осы қуыршақтың көйлегін мына құм ұнтағының бетіне сызып көрейік. Ол үшбұрыш пішінді болады. Саусақпен сызамыз.

 

Балалар мен сендерге қазір жұмбақ жасырамын оның дұрыс жауабын тауып көрейік
Кезікті бір жануар,
Үстінде екі тауы бар.(түйе)
Үрлесең жеп - жеңіл,
Елпілдеп кетеді.
Ұшырсаң, Көк – теңбіл.
Бұлтқа да жетеді. (Шар)
Тиіп кетсе жылаған,
Дауысы көпке ұнаған.(домбыра)

 Сергіту сәті: (Сергіту жаттығуларын А.Меңжанованың «Сылдырмақпен би» өлеңімен жасатуға болады).

Қолымызда сылдырмак,

Сылдыр, сылдыр етеді

Аяғымыз тыпырлап,

Өзі билеп кетеді.

Тып, тып, тып, тып.

Тыпылдатып биге шық.

Қолымызда сылдырмақ,

Сыңғырлата қағамыз.

Сол аяқ пен оң аяқ      

Басуын тез табамыз.

Тып, тып, тып, тып.

Тосын жағдай:   
(Осы кезде есік қағылады, Сайқымазақ  келеді.)
Балалар мені таныдыңдар ма?Мен сендерге бірнеше ойындар әкелдім. Ойнайсыңдарма? Оны ойнау үшін «Рэкс, Пэкс, Фукс» деп айтайық.

 «Ойыншықты сипатта» дидактикалық ойыны: Ойынның шарты бойынша ортаға шыққан баланың көзін байлап қолына ойыншық ұстату, оның қандай ойыншық екенін қолымен сипап көру арқылы атау.
Балалар мен де өзіммен бірге сүйікті ойыншығымды алып келдім. Мен де сендер сияқты кішкентай кезімде осы ойыншықпен ойнағанмын. Мен де ойыншығымды ұқыпты, таза, кірлетпей ойнадым.

 

Қараңдаршы әлі де жап - жаңа, тап - таза. Сендер де ойыншықтарыңды таза, ұқыпты ұстаңдар. Осы менің ойыншығымды қазір бәріңе беремін, қолдарыңа алғанда осы ойыншыққа жақсы тілектерімізді айтайықшы. Балалар тілек айтады:

 

 

- Ойыншықтардың

-Дөңгелек, үшбұрыш,

тіктөртбұрыш,,сопақша,шаршы.

 

 

Білеміз.

 

 

 

 

 

 

 

 

.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар қайталайды: Рэкс,Пэкс,Фукс

 

 

 

 

-Ия,ойнаймыз.

 

 

 

- Нанымыз көп болсын!
- Еліміз аман болсын!
- Досымыз көп болсын!
- Деніміз сау болсын!
- Әке - анамыз аман болсын!
- Бақытты ел болайық!
 

Рефлексивті-түзетушілік

«Жасырынған ойыншықты тап!» дидактикалық ойыны:

Ойын шарты: балалар тығылған ойыншықтарды тауып, неден жасалғанын, қайда қолданылатынын, түсін айтып береді.

Сайқымазақ: Мына шарларды сыйға тартамын.
Балаларды мадақтау
Орнымыздан тұрайық,
Түзу сызық құрайық.
Көріскенше күн жақсы,
Сау - саламат болайық!

Сұрақ-жауап

 

 

 

 

 

 

-Рахмет

 

Күтілетін нәтиже:

 

Біледі: ойыншықтардың   түрлерін,түсін,пішінін;
Игереді: Толық  сөйлем  құрау;
Меңгереді: Ойыншықтарға  жанашырлықпен қарап , достарымен бөлісіп ойнау.

Просмотров: 262


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст